Alla inlägg den 3 maj 2010

Av karolina andersson - 3 maj 2010 19:58

idag har jag haft studiedag så jäkla gött alltså =) har inte hänt så mycket idag slappat mest pluggat lite önska man slapp det. när jag skulle hem idag ifrån stan och fick skjuts av mamma var det en som skulle byta fil och blinka int eller utan bara körda rakt in och såg inte oss bakom. mamma tuta och så tuta hon med och visa fuck you. man bara hallå. så åkte vi förbi henne fuck you igen och när vi svängde in så visa hon fuck you igen och till slut gjorde jag det med sä jäkla kul. hon var f*n helt j*vla stöd. det hände en annan gång då jag visa fingret till en busschaufför flera ggr han blev skit förbannad. men det var kul hahahahaha=D

TAKE IT EASY OUT THERE !

Presentation


hej hej!
jag är 16årig tjej som bloggar om mitt liv, skolan och blandat. följ gärna med min blogg =D

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Omröstning

vad tycker ni jag sak ha mer på min blogg ?
 musik
 skvaller
 sport
 videoklipp
 bilder (det kommer senare promise!)
 mode
 film,serier och tv
 böcker. läsning överhuvudtaget!
 den är bra som den är =D

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards