Alla inlägg under april 2010

Av karolina andersson - 29 april 2010 17:58

1.Hur gammal är du om fem år? 21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? tessan

3. Hur lång är du? 168 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? the perfect getaway

5. Vem ringde du senast? pegah

6. Vem ringde dig senast? mamma

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? palla

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? vet inte båda

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? imorse

11. Vilken ögonfärg har du? bruna (

12. När vaknade du i dag? 6

13. Vilken är din favoritjulsång? my grown-up christmas list - Michael Bublé

14. Vilken är din favoritplats? hasslarp

15. Vilken plats föredrar du minst? skolan

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? på ett lyxigt ställe =D

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret( det gör det nu med)

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? jaduuu :D det vet jag inte

19. Hur stor är din säng? tre fjärdeedel av en dubbelsäng typ

20. Har du stationär eller bärbar dator? stationär

21. Sover du med eller utan kläder på dig? med en lång tröja

22. Hur många kuddar har du i sängen? 3

23. Hur många landskap har du bott i? 2

24. Vilka städer har du bott i? göteborg

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota

26. Är du social? nej tror inte det

27. Vilken är din favoritglass? italiensk glass på öland

28. Vilken är din favoritefterrätt? många

29. Tycker du om kinamat? sådär

30. Tycker du om kaffe? bläää

31. Vad dricker du till frukost? juice

32. Sover du på någon särskild sida? Mot väggen

33. Kan du spela poker? lite grann (har lärt mig det flera ggr komer bara inte ihåg)

34. Tycker du om att mysa/kela? jaa

35. Är du en beroendemänniska? plattång och läppsyl är ett måste

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej

37. Vill du ha barn? Ja, när jag blir äldre

38. Kan du några andra språk än svenska? lite tyska och engelska sådär bra

39. Har du någonsin åkt ambulans? jag vet inte tror det fast det var längesen

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder

42. Äger du dyrbara smycken? nej

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? gossip girl och O.C

44. Kan du rulla med tungan? aa

45. Vem är den roligaste människan du känner? rätt så många

46. Sover du med gosedjur? ja faktiskt bansligt =P

47. Vad har du för ringsignal? outfield-your love

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? aa i källaren som min syrra äger just nu

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mina lakan

50. Kan du byta olja på bilen? nej

51. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej har ingen bil blir lite svårt då

52. Vilken var den senaste boken du läste? ljudet av ditt hjärta

53. Läser du dagstidningen? nej bara del 3och ibland sporten

54. Prenumererar du på någon veckotidning? nej

55. Dansar du i bilen? ibland om det kommer en bra låt

56. Vilken radiostation lyssnade du till senast? the voice (every day)

57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? läxa

58. När var du i kyrkan senast? föraa veckan på söndan sjungde med kören då

59. Vem är din favoritlärare ? ingen

60. Hur länge har du campat som längst i ett tält? en vecka typ med scouterna annars en natt i min kompis trädgård fast vi sov bara i tre timmar och så börja det regna så kröp det in mask  äckligt alltså jag var tvungen och sparka gissa hur mycket vi skrek .det var helt blött i tältet så våra sovsäckar var dyngsura. skit kul alltså. =D

Av karolina andersson - 28 april 2010 19:06

jag är bara tvungen en äcklig bild på världens största djur.

 

och så fick jag se ett klipp på msn om en kille i usa som hade en mördröm som misshandlade sin fru i sömnen sjukt läskigt alltså.

jag just pluggar inför svenska läxförhöret om selma lagerlöf och lyssnar lite på musik.

Av karolina andersson - 26 april 2010 18:25

idag har jag försökt att klara mig själv inte så kul. jag håller på att pluggar och det är inte kul. no-teknik och svenska om selma lagerlöf längtar bara tills imon. för att ska skaffa mig ett par nya jeans. ÄNTLIGEN!

Av karolina andersson - 25 april 2010 12:06

jag har städat som en dåre på toaletterna och så har jag städat mitt rum ja förutom gardroben som jag inte pallar. varförvi städa är för en jäkla bankman eller kvinna kommer imon för att kolla på lägenheten för om vi kan få ett lån hatar det.

Av karolina andersson - 24 april 2010 20:00

kom precis hem från lisberg har typ vart där i 8-7 timmar ellet nått. jag fick kolla lite på dead by april skit bra måste jag säga. jag körde som en galning på gossedjur med en sån där stor klo som man styr och ska försöka och fånga gossedjur och sånt det var jävligt svårt. men det har varit en sjuk rolig dag. fick se en kompis bror och våran no vikarie köra kanonen skit roligt ibland kan världen vara liten  

Av karolina andersson - 24 april 2010 10:40

Idag är det dags för LISEBERG.ska jätteroligt. man hoppas att det inte är så mycket folk bara msom det nog kommer att vara för det är så fint väder.

några fler som ska dit ?

Av karolina andersson - 23 april 2010 15:42

det blev visste ingen stan idag =( sitter hemma just nu och kolla på film istället och slappa av mig lite. nothing is better then relaxing!  

hur ser eran helg ut ?

imon ska jag till liseberg PREMIÄR så spelar dead by april(skit grymma alltså)

på söndag ska jag till botaniska trädgården inte lika kul och stor städa på rummet(bläää)

Av karolina andersson - 23 april 2010 11:31

tja tja!

äntligen fredag! har just kollat på gossip girl. jag kanske låter galen men chuck är bara så söt och han är liksom mysterisk kille skit cool :P.

ska snart dra har bara en lektion kvar till helg. svenska booorrriiinnnggg  .ska åka iväg till stan sedan. det är lite roligare i alla fall. 

ses!

Presentation


hej hej!
jag är 16årig tjej som bloggar om mitt liv, skolan och blandat. följ gärna med min blogg =D

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Omröstning

vad tycker ni jag sak ha mer på min blogg ?
 musik
 skvaller
 sport
 videoklipp
 bilder (det kommer senare promise!)
 mode
 film,serier och tv
 böcker. läsning överhuvudtaget!
 den är bra som den är =D

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards