Alla inlägg under maj 2010

Av karolina andersson - 31 maj 2010 10:27

idag är jag sjuk har varit det hela jäkla helgen. varit skit jobbigt alltså.

men det har varit en rolig helg annars jag åkte jag med familjen till falkenberg igrå för att träffa min mormor och min morbror vi åt lite och sen åkte vi in till centrum för att fika och samtididgt som vi gjorde det så såg jag en kändis det var Stefan Gerhardsson.

 

ni känner kanske igen honom ifrån bröllop och jäkelskap och dem teatrarna. men det var skit kul att få se honom fast jag skulle nog helt velat ha sett jojje jönsson men han är lika rolig han. jag kan tilll och med hans bilregister nu så om jag ser en bil med det bilregistret på så vet jag att det är han.   

Av karolina andersson - 28 maj 2010 14:35

jag hade verkligen förväntat mig att få se eurovision song contest med sverige med. men anna sabba allt. jag hata henne från hela början när hon vann melodifestivlen. gud så tråkigt. 

 

Av karolina andersson - 25 maj 2010 11:31

idag ska jag och mina 2 kompisar åka till majorna till vänsterpartiets ställe och ställa frågor om partiet till ett so arbete som vi ska redovisa inför klassen nästa vecka på tisdag.

Av karolina andersson - 24 maj 2010 17:58

idag sluta jag i kören för min körledare är helt dun i hövedet. fast det är rätt tråkigt på ett sätt men skönt nu hinner jag blogga mer på måndagar. men jag kan behöva eran hjälp hoppas ni verkligen hjälper mig!!! kan ni hjälpa mig och hitta där man kan ta sånglektioner i göteborg då snälla !!!

skulle bli väldigt tacksam för det =)

Av karolina andersson - 23 maj 2010 17:07

jag kom precis ut duschen. men när jag stod där i badkarat och duscha vi har liksom ett fönster framför men det var stängt. i alla fall när jag stod där så var det något som flög till fönstret som jag såg först inte var det va men sen såg jag att det var en geting skit var jag blev rädd. jag ropa efter mina föräldrar min pappa som tur va tog bort. fy 17 alltså.

 

Av karolina andersson - 23 maj 2010 16:28

gud var det är varmt fast det var det igår med jag cykla hela dan igår. idag har jag mest städat var tvungen och sen åkte jag till backaplan och shoppade lite och så.

Av karolina andersson - 21 maj 2010 19:15

hej

har inte krivet på ett tag men internet har inte funkat skit jobbigt. vad som har hänt är att jag har köpt bal biljette så jag ska gå. det ska bli jättekul!

idag är det fredag och jag sak sätta mig snart framför tv:n och kolla på film och käka massa godis mums mums!


Av karolina andersson - 19 maj 2010 19:29

jag såg ett väldigt roligt videklipp precis som jag vill att ni också ska se.http://www.youtube.com/watch?v=zlfKdbWwruY&feature=related

Presentation


hej hej!
jag är 16årig tjej som bloggar om mitt liv, skolan och blandat. följ gärna med min blogg =D

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Omröstning

vad tycker ni jag sak ha mer på min blogg ?
 musik
 skvaller
 sport
 videoklipp
 bilder (det kommer senare promise!)
 mode
 film,serier och tv
 böcker. läsning överhuvudtaget!
 den är bra som den är =D

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards