Alla inlägg den 22 april 2010

Av karolina andersson - 22 april 2010 19:10

hej hej !

ja...idag har det inte hänt så mycket. haft matte nationella men det kändes ok min lärare typ avslöjade svaren så jäkla gött han är bara bäst!

jag har klippt mig och det ser skit snyggt ut orkar inte ta bild ser skit rolig ut i facet =D.

men jag kan berätta om igår. världens weirda dag. först är det värsta varmt sen börjar det hagla man bara är det någon slags dröm det är inte sant. men jag och tessan åkte till stansåg här såg det ut.   tessan och jag käckar hamburgare i regnet=(.

så här ser det ut när vi ska fika.


             FÖRE                       EFTER

 

hade inte den bästa turen man kan ha.

vi ses nästa gång!

 



Presentation


hej hej!
jag är 16årig tjej som bloggar om mitt liv, skolan och blandat. följ gärna med min blogg =D

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2010 >>>

Omröstning

vad tycker ni jag sak ha mer på min blogg ?
 musik
 skvaller
 sport
 videoklipp
 bilder (det kommer senare promise!)
 mode
 film,serier och tv
 böcker. läsning överhuvudtaget!
 den är bra som den är =D

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards