Alla inlägg den 22 mars 2010

Av karolina andersson - 22 mars 2010 15:50

hi =D


det är måndag och här har det inte hänt så mycket förutom att vi hade rast och det var SKIT ÄCKLIG mat i bamba. det var blodpudding inte så gott. så jag och min kompis stack till mcdonalds för att ta två cheesburgare istället. men på vägen dit så träffa vi några i våran klass so också skulle äta där. det hade man ingen lust med så kom bussen å vi tar den istället så åkte vi in till stan och åt på mcdonalds där istället. allting blev helt snurrigt när vi åkte tillbaka till skolan så kom vi självklart försent till no. som vi aldrig gör för våran lärare där är skit sträng.

och just så försöker jag plugga men jag känner att det inte går så bra.


vi ses =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


hej hej!
jag är 16årig tjej som bloggar om mitt liv, skolan och blandat. följ gärna med min blogg =D

Kategorier

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Omröstning

vad tycker ni jag sak ha mer på min blogg ?
 musik
 skvaller
 sport
 videoklipp
 bilder (det kommer senare promise!)
 mode
 film,serier och tv
 böcker. läsning överhuvudtaget!
 den är bra som den är =D

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards